Ühistreeningud

Treeningpaigad Google Map-s

Ühe treeningu maksumus ilma treeningplaanita klubi liikmetele on 4 eurot, teistele 6 eurot ja treeningpaaniga klubi liikmetele on trenn tasuta. Võimalik on tasuda ka terve kuu eest korraga. Klubi liikmetele on siis summa 20 eurot ja teistele 30 eurot. Plaani järgi treenijatel treenijatel on ühistreeningud endiselt tasuta.

ÜKE välitrennidesse võtke soojem jope kaasa, mille saaks jooksu järgselt peale tõmmata!

mai
18
T
Teisipäeval, 18. mail, toimub treening MUSTAMÄEL TTÜ STAADIONIL
mai 18 @ 18:30 – 20:00

ja selle läheduses algusega kl 18:30. Koguneme staadioni juures. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks 15 min (mille järel kohtume samas kohas kl 18:45), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendus- ja rütmijooksud, ÜKE (üldkehaline ettevalmistus), lõdvestusjooks, venitused.
Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 18:45-ks valmis. Edasi jätkame ühiselt.

VÕIMLEMISMATT KAASA!.
Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele.

mai
20
N
Neljapäeval, 20. mail, toimub treening TTÜ STAADIONIL.
mai 20 @ 18:30 – 20:00

Neljapäeval, 20. mail, toimub treening TTÜ STAADIONIL. Kohtume TTÜ ühikate poolses kurvis. Alustame kl 18:30. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks 15 min (mille järel kohtume kl 18:45 samas kohas), soojendusvõimlemine, ÜKE – HARJUTUSED KUMMILINDIGA, lõdvestusjooks, venitused.

Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 18:45-ks valmis.

Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele ning treeningu viib läbi OLGA ANDREJEVA. KUMMILINT KAASA!

VÕIMLEMISMATT KAASA!.

Soojendusjooksu alustage iseseisvalt.

OLGA TRENNIS MAKSAVAD KÕIK AMETLIKUD KLUBI LIIKMED 4 EUROT (ka treeningplaaniga klubi liikmed), TEISED 6 EUROT.

mai
21
R
Reedel, 21, mail, toimub treening PIRITAL.
mai 21 @ 17:30 – 19:00

Reedel, 21, mail, toimub treening PIRITAL. Alustame kl 17:30 LILLEPI PARGIS (Selveri parklast ~ 200 m ülespoole, lageda platsi peal. Koht jääb ca 100 m kaugusele ekideni Eesti MV stardipaigast). Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks 15 min (mille järel kohtume samas kohas kl 17:45), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, ÜKE (üldkehaline ettevalmistus) lõdvestusjooks, venitused.

Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 17:45-ks valmis. Edasi jätkame ühiselt.
Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele. VÕIMLEMISMATT KAASA!

mai
22
L
Laupäeval, 22. mail, toimub treening HIIUL.
mai 22 @ 10:00 – 12:00

Laupäeval, 22. mail, toimub treening HIIUL. Treening algab kl 10:00. Koguneme staadioni kõrval oleva suuri kivi juures (korvpalliväljaku juures) Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks ~ 20 min (peaks olema valmis kl 10:20-ks), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, intervall: mäkke- ja allamäge jooksud, allamäge kiirendused, jooksuharjutused (või hüppeharjutused), lõdvestusjooks ning venitused.