Ühistreeningud

Treeningpaigad Google Map-s

Ühe treeningu maksumus ilma treeningplaanita klubi liikmetele on 4 eurot, teistele 6 eurot ja treeningpaaniga klubi liikmetele on trenn tasuta. Võimalik on tasuda ka terve kuu eest korraga. Klubi liikmetele on siis summa 20 eurot ja teistele 30 eurot. Plaani järgi treenijatel treenijatel on ühistreeningud endiselt tasuta.

ÜKE välitrennidesse võtke soojem jope kaasa, mille saaks jooksu järgselt peale tõmmata!

aug.
3
T
Teisipäeval, 3. augustil, toimub treening MUSTAMÄEL, TTÜ STAADIONIL
aug. 3 @ 18:30 – 20:30

ja selle läheduses algusega kl 18:30. Koguneme staadioni juures. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks 15 min (mille järel kohtume samas kohas kl 18:45), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendus- ja rütmijooksud, ÜKE (üldkehaline ettevalmistus), lõdvestusjooks, venitused.

Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 18:45-ks valmis. Edasi jätkame ühiselt.

VÕIMLEMISMATT KAASA!.
Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele.

aug.
4
K
Kolmapäeval, 4. augustil, toimub treening KADRIORUS.
aug. 4 @ 17:00 – 19:00

Alustame kl 17:00-st. Kohtume RUSSALKA juurest üle tee tulles, ca 150 m kaugusel sõiduteest (Kadrioru sisemuse suunas) olevatel liikumisradadel. Treeningu sisu: soojendusjooks, soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, ekstensiivne intervalltreening pikematel lõikudel, kiirendusjooksud, lõdvestusjooks, venitused.

Kui on hilisemaid saabujaid, olen kauem kohal.

aug.
6
R
Reedel, 6. augustil, toimub ÜKE treening TTÜ staadionil
aug. 6 @ 17:30 – 19:00

kl 17:30-st. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks kuni 17:45-ni, soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, ÜKE (üldkehaline ettevalmistus), lõdvestusjooks, venitused.

VÕIMLEMISMATT KAASA!.

Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 17:45-ks valmis. Edasi jätkame ühiselt.

Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele.

aug.
7
L
Laupäeval, 7. augustil, toimub treening KÜLMALLIKAL.
aug. 7 @ 10:00 – 12:00

Treening algab kl 10:00. Koguneme jõulinnaku juures, Sportkeskuse territooriumi aia taga. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks ~ 20 min (peaks olema valmis kl 10:20-ks), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, intervalltreening lühikestel lõikudel, kiirendused, lõdvestusjooks ning venitused.