Ühistreeningud

Treeningpaigad Google Map-s

Välitreeningud on (kui ei ole märgitud teisti) ilma treenerita kogenumate klubiliikmete juhendamisel tasuta

ÜKE välitrennidesse võtke kaasa võimlemismatt.

sept.
28
T
Teisipäeval, 28. septembril, toimub treening MUSTAMÄEL, TTÜ STAADIONIL
sept. 28 @ 18:30 – 19:30

Teisipäeval, 28. septembril, toimub treening MUSTAMÄEL, TTÜ STAADIONIL ja selle läheduses algusega kl 18:30. Koguneme staadioni juures. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks 15 min (mille järel kohtume samas kohas kl 18:45), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendus- ja rütmijooksud, ÜKE (üldkehaline ettevalmistus), lõdvestusjooks, venitused.

Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 18:45-ks valmis. Edasi jätkame ühiselt.

VÕIMLEMISMATT KAASA!.

Saab ka treeneriga mõne sõna juttu puhuda.
Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele.

sept.
29
K
Kolmapäeval, 29. septembril, toimub treening KADRIORUS
sept. 29 @ 17:00 – 18:30

Kolmapäeval, 29. septembril, toimub treening KADRIORUS. Alustame kl 17:00-st. Kohtume RUSSALKA juurest üle tee tulles, ca 150 m kaugusel sõiduteest (Kadrioru sisemuse suunas) olevatel liikumisradadel. Treeningu sisu: soojendusjooks, soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, ekstensiivne intervalltreening pikematel lõikudel, kiirendusjooksud, lõdvestusjooks, venitused.

okt.
1
R
Reedel, 1. oktoobril, kel 18.00 toimub saalivõimlemine Nõmme Huvikoolis
okt. 1 @ 18:00 – 19:30

Reedel, 1. oktoobril, kel 18.00 toimub saalivõimlemine Nõmme Huvikoolis Vikerkaare 10 (Nõmme ujula taga).
Kellel on pikem jooks eelnevalt plaanis, alustage varem ja olge kl 18:00-ks valmis. Edasi jätkame ühiselt.
Treening on sobilik eelkõige kõigile harrastajatele ja uutele alustajatele.
Saali tasu 5 EUR.
Täpsem info ja kohalejõudmisejuhised Leholt 56611188

okt.
2
L
Laupäeval, 2. oktoobril, toimub treening KÜLMALLIKAL.
okt. 2 @ 10:00 – 11:30

Laupäeval, 2. oktoobril, toimub treening KÜLMALLIKAL. Treening algab kl 10:00. Koguneme jõulinnaku juures, Sportkeskuse territooriumi aia taga. Treeningu sisu: iseseisev soojendusjooks ~ 20 min (peaks olema valmis kl 10:20-ks), soojendusvõimlemine, jooksuharjutused, kiirendusjooksud, intervalltreening lühikestel lõikudel, kiirendused, lõdvestusjooks ning venitused.