Firmaspordi üritus Jõulumäel

jooksutrennid Tallinnas

Minu teine firmaspordi üritus – (erisugused spordivõistlused+suvepäevad) toimus Jõulumäel, väga heas suusakeskuses. Maastik on raske- künkaid on rohkelt ja pinnas üsna liivane. Suusatamine on katte paljudest kohtadest ära nühkinud – alles ongi pehme liiv, mis käib jala all ringi. Reede õhtul kui saabusin, läksin kohe radadega tutvuma. Üllatusin, sest mingit väga arusaadavat jooksurada seal ei olnud. Küll oli rohkelt igasugu rajakesi, mis käändusid, pöördusid, tõusid, langesid pidevalt ning nende läheduses oli asfalteeritud kergliikustee rullsuuskade ja rulluiskude jaoks. Tegin “taastava” 6 km, mille jooksul kohati tahtis sisikond hakata välja ronima – harjumatu pinnase mõju. Läksin majja ja jagasin oma muljeid. Ka toakaaslane oli rajaga tutvunud, arvatava 10 km võistlusraja rattaga läbi sõitnud ja jõudsime järeldusele- kui see ongi rada siis on asi küll kehvasti.

Aga jooks ei olnud muidugi ainus antud ürituse võistlus. Kavas olid igasugu alad, jalgrattakross, discgolf, noolevise, rammumeeste võistlus, köievedu jne. Kohe samal õhtul oli mälumäng, kus mul olid ka mõneti õigustatult ootused heaks tulemuseks. Aga seekord ei läinud kohe mitte, umbes pooled küsimused vastasime ära, kõrge koha oleks umbes 75% juures saanud.

Üks naljakamaid üritusi oli “firmajuhtide tõukeratta takistusvõistlus” – peastaadionil tehti ühe tõusuga ring, kuhu oli u. 10 palki takistusteks pandud. Oli mitmeid kukkumisi ning publikul oli nalja laialt.

Üritusel oli kõva 90-date maik juures- kui päike oli loojunud ning üritused läbi, tuli lavale Nancy.

Nii oligi laupäeva hommik käes ja oodatud 10 km kross kah. Tuli välja et oligi seesama rada, mida kahtlustasime: nn. roheline terviserada ametliku pikkusega 10 km, mis oli lisaks roheliste viitade varustatud korraldajate kollaste lintidega. Mida võistlusest rääkida- raske oli. Tõnu Lillelaid läks kohe eest ära ja nii jäigi, vahe muudkui kasvas. Liidri ainus jälitaja tegi ka esialgu ülejäänutega vahe sisse, finišiks oli aga see väikeseks sulanud. Pendeldasin 4-5 kohal, aga vastupidavus jälle vedas alt. U. 7 km juures läks ootamatult kolleeg mööda ning viimasel kilomeetril veel seesama mees, kellega me enne 4. kohta jagasime. Resultaat siis 6, vanuseklassi 4. Poolteist minutit nobedam samm oleks 2. koha andnud. Mis siis ikka. 125 osavõtja kohta, kes küll ei ole enamik eriti jooksjad- käib kah. Aeg oli u. 40:50, aga rada oli päris kindlasti paarsada meetrit lühem, nii GPS järgi kui ka tunde järgi – raskusaste oli märgatavalt hullem, kui Karujärve 10 km.
jaanPildil Jaan krossi jooksmas
Pühapäeval oli veel kavas “sprint” – umbes 1,7 km pikkune viitstardist sutsakas sarnasel rajal. Järjestus oli enam-vähem samasugune, Lillelaid 1., mina 5. (vanuseklassi 3.). Liidri ülekaal oli masendav, minu 6.50 juures jäi esimesest puudu 45 sekundit, teisest kohast aga ainult 17 sek. Aga rada oli huvitav, vaheldusrikas ja lõpus paari korraliku tõusu-laskumisega.
jaan_poodiumilPildil Jaan sprintimise eest kolmanda koha auhinda saamas
Kõik tulemused – http://firmasport.ee/suvi/tulemused-2015/

Huvitavatest aladest tooks veel välja sporditeemaliste klippide võistluse
http://firmasport.ee/joulumae-kuldne-mannioks-startis-vageva-avavoistlusega ja korvpallivisked trikilauale, kus ühest korvist võis saada kuni 14 punkti – ning mitmel juhul läbis pall ka mõne muu korvi millisel juhul punktid liideti. Mul õnnestus küll visata kõik 5 katset mööda, aga ma polnud kaugeltki ainus. Kohtunikuks oli kunagine kergejõustikutäht Kaire Leibak.
korvpallPildil trikiga korpallilaud
Väga tore oli – ja Jõulumäe on vägev keskus. Sinna läheks tagasi, tingimused on Eesti kohta igati tasemel, nii spordirajatiste kui ka majutuse mõttes.